En bra dag!

Idag hade jag prov i Första Världskriget, som jag pluggat på nu i veckor känns det som.. Jag har nog aldrig varit så nervös till ett prov någonsin som jag var till det här provet. För igår så sa min so lärare att om jag lyckades bra på detta prov så skulle mitt slutbetyg i so denna termin bli VG - vilket är vad jag strävat efter hela denna termin.
Så när denna dag var kommen, provet......... jag skakade när jag skulle dra min lapp. men jag svarade på alla G o VG frågor och även en MVG fråga :) är mycket stolt över mig själv.
Efter provet fick jag veta att mitt slutbetyg i so blir VG!!!!!!!!!!!!!! Så himla stolt och glad över mig själv.  :)

Igår var jag även på öppet hus i det gymnasium som jag tror jag vill börja i - Enskede Gård
hade dock förväntat mig en mysigare skola, denna skola kändes väldigt stel... men jag vet inte.

Sen har jag även sovmorgon imorgon 11.15 - skulle börjat 08.55.

nu sitter jag här å lyssnar på Stevie Wonder. kan ej bli bättre nu !! kramiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0